Directresponse.pl

lipca 21, 2016

Nikt nie ubóstwia, kiedy film w telewizji gwałtownie zostaje przerwany przez blok reklam. Jednakowoż jeszcze bardziej drażniące bywają reklamy www. Niestety, w internecie wszelkie chwyty są dozwolone. Bądź prawie wszystkie… Promocje, które rozpraszają opisującą nas uwagę bądź blokują na jakiś czas przeglądarkę, są uznawane za nieetyczne. Ich obecność w przestrzeni www jest nadzwyczaj krytykowana, a powiązane strony źle na tym wychodzą. Wskutek tego każda szanująca się firma rezygnuje z tego typu praktyk. Denerwująca reklama w Internecie z pewnością nie świadczy o profesjonalizmie, wobec tego rozpocznij współpracę ze ekspertami - Directresponse.pl. Typowym przykładem nieetycznej promocji są okna, które gwałtownie wypełniają cały ekran komputera. Mogą też czmychać przed kursorem myszy, czy też przypominać komunikat o błędzie. Od czasu do czasu stosuje się również metodę łączenia z jedną witryną www wielu banerów, porozrzucanych w sieci. Stanowi to poważne nadużycie technologii Flash. To tylko parę propozycji, z których korzystają oszuści. Jednakowoż znacznie gorszym kłopotem jest piractwo. Co poniektóre hiperłącza, które przypominają banery, to tak naprawdę programy szpiegowskie. Mogą też spowodować infekowanie komputera wirusem. Tego rodzaju działanie są już całkowicie nielegalne. W jaki sposób widać, reklama w sieci może nie tylko drażnić. Bywa też niebezpieczna.

You Might Also Like

0 komentarze